Sayfalar

20 Temmuz 2012 Cuma

Eylem Yapışırım Yakana Dinle

Eylem Yapışırım Yakana Dinle

Eylem,Eylem Şarkıları,Eylem Şarkıları Dinle,Eylem Yapışırım Yakana,Eylem Yapışırım Yakana Dinle,Eylem Yapışırım Yakana Şarkı Sözü,Şarkı Sözleri
Eylem Yapışırım Yakana
Eylem Yapışırım Yakana Şarkı Sözü
Hiç olacak sanmazdım oldu
Bakış o bakış kaldım kovdu
Aklımı başımdan noldu anlayamam
Gece yarısı güneş doğdu
Sonra bir baktım soldu
Bana böyle neler oldu anlayamam
Teslime yaklaşmam azınıda anlaşmam
Bana tek yeter sensin ah
Gel bana gel buraya yakışırım yanına
Yarı yolda cayarsan yapışırım yakana
Gel bana gel buraya yakışırım yanına
Yarı yolda cayarsan yapışırım yakana
Yere baktın yürek yaktın
Soluyordum çiçek açtın
Beni nasıl esir aldın anlatamam
Teslime yaklaşmam azınıda anlaşmam
Bana tek yeter sensin ah
Gel bana gel buraya yakışırım yanına
Yarı yolda cayarsan yapışırım yakana
Gel bana gel buraya yakışırım yanına
Yarı yolda cayarsan yapışırım yakana
Gel gel gel gel gel gel
Gel gel gel yapışırım yakana
Gel gel gel gel gel gel
Gel gel gel yapışırım yakana
Teslime yaklaşmam azınıda anlaşmam
Bana tek yeter sensin ah
Gel bana gel buraya yakışırım yanına
Yarı yolda cayarsan yapışırım yakana

0 yorum:

Yorum Gönder

 
2013 resimleri © 2011 | All Rights Reserved |2013 |